19 Ocak 2012

Sow Bitmiş!

Okul ve sınavlardan dolayı blogla ilişkimi kesmiştim bir süre. En son post'u 24 Ekim tarihinde atmışım hatta. Aradan geçen bu üç aylık aranın ardından artık 'bir yerden başlamak lazım' diyerek tekrardan sıvadım kolları ve yenidenyazmaya başladım efendim. Neyse, işin o kısmını bırakalım da, asıl meselemize dönelim biz. Fenerbahçe'nin forvet transferine ihtiyacı olduğu aylardır kabak gibi ortadaydı, herkes biliyor zaten bunu. E bu ligin Semih-Bienvenu ikilisiysle bitmeyeceği anlaşılınca takıma takviye yapmak farz olmuştu bir yerde.

Ancak gelgelelim şu transfer meselesi de can sıkmaya başladı son birkaç gündür . Şu an transferi gerçekleşmesi en muhtemel isim tabii ki de Moussa Sow."Ha geldi, ha geliyor, imzalaması an meselesi" gibi bir sürü asparagas haberlerden bıkkınlık geldiğini de belirteyim. Açık konuşmak gerekirse o kadar söylentiden sonra ben bu transfere sıcak bakmamaya başladım. Hani gelse bile, en azından bu sezon takıma ne kadar fayda sağlayacağı tartışma konusu. Transferin yarın ya da öbür gün bitse bile, en aşağı altı ya da yedi maç forma giyemeyecek. E zaten ondan sonra da lig bitecek. Play-off'larda da ne kadar katkı sağlayacağı da meçhul.

Son olarak, Sow'a ödenmesi muhtemel paranın da çok çılgın boyutta olduğu da bir gerçek. Bütün bunları üst üste koyduğumuzda Sow'dan en azından şimdilik vazgeçilmesi gerektiği fikrindeyim. Ha Sow'dan vazgeçsen, yerine kimi alacaksın şu ortamda, o da ayrı bir sıkıntı tabii...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla Sow gelir de başarılı olamazsa taraftarın bık bık etmesi çekilmez hale gelecek. Nasıl bir süreçten geçtiğimizin farkında olmamaları bir yana, her ufak detaya fazlasıyla takmalrı artık beni çok sıktı. Antu'dan bahsediyorum elbette.

Sow o fiyat etmeyebilir. Ya da gelir 2 maçta bir gol atarak fazlasıyla karşılar. Ama futbolun bir takım oyunu olduğunu unutuyoruz. Bakın, Bienvenu vasat, Semih formsuz olmasına rağmen son derece fazla gol kaçırdı takım. Rezil durumda falan da değiliz.

Sow her 3 pozisyondn birisini atabilecek bir adam mı? Eh milli takım oyuncusu. Buna evet diyebiliriz. Topu orada tutmamızı sağlar mı? Bence burası daha önemli. Cevabımız evet ise, artık bunu fazla kurcalamaya gerek yok.

Yönetim iş yapmıyor deyip, zenginsen parayı bastırıp alacaksın deyip, sonra alt yapıdan niye adam çıkarmıyoruz deyip, üstüne çok para veriyoruz o paraya 3 tane X oyuncu alınır diyen bir taraftar grubumuz var.

Şartlar normal değil.

Kalburüstü diyebileceğimiz, oyunu bilen bir oyuncu almak üzereyiz. Üstelik sezon ortası. Üstelik geleceği belirsiz bir kulüp olarak.

Ve hala şampiyonluğa oynayabilen bir takım.

Bu sezon artık biraz takımı itmek lazım taraftar olarak.

Sow'a ihtiyacımız var mı? Var. Başka forvete, ortasahaya, yerli yedek oyuncuya, kanatlara ihtiyacımız var mı? Gayet tabi... Ama şartlar zorlanıp işe yarayacağına yönetim ve teknik ekip olarak inandığımız bir adamı almaya çalışıyoruz. Azıcık sahip çıkalım buna.

Yok Guiza olur, yok kazma, yok X oyuncu daha iyi laflarından çektiğimiz kadar çekmedik futbol anlamında başka bir şeyden.

Bırakalım bu çalkantılı dönemde bu tür soru işaretlerini..yöneticiler bize kalburüstü olduğuna inandığımız (teknik heyetin görüşü) bir adamı alıyorlar.

Gelirse eğer, şu takıma sahip mi çıkacağız, yoksa her gol kaçırdığında bık bık edip Guiza'yı mı anacağız?

Sezonun genelini unutmamak gerek.

Ve bu takım, bu yönetici kadrosu (tüm hatalarına rağmen ve bilmediğimiz konulara rağmen) bu teknik heyet ayakta duruyor. Başları yere eğilmiyor.

Taraftar lütfen artık bunu görsün ya. Elbette herşey daha akılcı çözümlerle ele alınabilir. Her zaman mümkün bu... Ama taraftarın tek ses olup, Özer gibi oyuncular dahil size inanıyoruz demesi bu takıma seviye atlatır. Geçen seneyi hatırlayalım.

Seviyorum bu takımı ama bu tutarsızlıkları gördükçe çok üzülüyorum.

Size değil söylediğim ama vesile oldu yazınız.

İnşallah Sow gelir ve çok faydalı olur. İşte bu sene bizim ihtiyacımız olan adam dedirtir. Ama önce takım olarak Manisa maçı standartını istikrarlı bir şekilde devam ettireceğiz ki forvetimiz iş yapsın.

Uzattım biliyorum ama antu'daki tutarsızlıklar, beğenmemezlikler, kararsızlıklar artık çok canımı sıkmaya başladı. Bir yere yazmam lazımdı.

Saygılarımla.

Semih Tali dedi ki...

Valla bana söyleyecek söz bırakmadınız. Durumu çok güzel özetlediniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...