21 Ocak 2012

Fenerbahçe Ülker - EA7 Emporio Armani | Bilet Fiyatları Üzerine

 Normalde Efes Pilsen maçı, yeni salonun açılış maçı olacaktı. Galatasaray maçından yaşanan olaylardan dolayı kulübe ceza gelince, salon açılışı Emporio Armani maçına sarkmıştı. Esasında Galatasaray maçında kulübün ceza alması beni mutlu etti diyebilirim. Bu yanlış anlaşılmasın tabii, Efes maçına gidemeyecektim bazı sebeplerden dolayı, gidemeyeceğim için de üzerine ceza da gelince "Milano maçına kesin giderim" gözüyle bakıyordum ki, hevesim kursağımda kaldı bilet fiyatlarını öğrendikten sonra. En ucuz bilet 17 lira zira bu maçta.

Normal şartlarda 17 lira çok para değil ama benim açımdan çok fazla bu fiyat. Öğrenci adamız sonuçta, aldığımız harçlık belli. O harçlık bana zor yetiyor, üzerine bir de maça gideyim desem, epey lüks olacak benim için.

"Ne saçmalıyorsun sen allah aşkına" diyenler elbette olacak, oldu da zaten. Ama sezon başında salon açılmadan önce belirlenen bilet fiyatlarında en ucuz yer 8 lira olarak belirlenmişti. Öyle olunca da her maça giderim artık diye seviniyordum doğal olarak. Fakat gelin görün ki, şu şartlarda gitmek imkansız. "Ama salon açılışı, gayet normal bu fiyatlar" diye oturduğu yerden sallayan bir kesim de yok değil. Onlara da ne desem bilemiyorum!

Ayrıca Fenerbahçe Ülker açısından fiyatlar böyleyken, Galatasaray-Olympiakos maçında en pahalı biletin 12 lira olması, her şeyi açık bir şekilde anlatıyor bana göre.

4 yorum:

Erdenay Guler dedi ki...

"Ama salon açılışı, gayet normal bu fiyatlar" diyen şahıslar çok istiyorlarsa alsınlar 3-5 fazla bilet,gidemeyen öğrenci kardeşlere versinler.Oturduğun yerden konuşmak hakikaten çok kolay iş.

Semih Tali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Semih Tali dedi ki...

Bunu söyleyen adamlar da genelde kombine kart sahipleri.

Adsız dedi ki...

bu fiyatlara itiraz etmeli ,parası olana her şey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...