27 Ocak 2012

Bienvenu Aslında O Kadar Kötü Bir Forvet Değil

Bunu artık yazmaktan gına geldi ama şu meşhur 3 Temmuz'dan sonra takımdan ayrılan oyuncuların arasında Niang'ın da olması, bir forvet transferini zorunlu hâle getirmişti Fenerbahçe için. O kaos ortamında transfer yapmak, yönetimin aklına gelecek en şeydi, o kadar sıkıntının içinde forvet transferi de unutulmuştu bir bakıma. Hatta bu transfer bile, transfer döneminin son gününde gerçekleşmişti.

Bienvenu'ye ilk etapta 'kapalı kutu' gözüyle bakılıyordu. Doğrusu ben bile adını daha önce hiç duymamıştım. Bir tek Young Boys ile yapılan maçta Fenerbahçe'ye attığı golle tanımıştı onu herkes. Velhasıl biraz beklentilerde büyüktü kendisinden. Beklentilerin büyük olmasının tek nedeni, tabii ki Niang'ın sergilediği performanstı. Hani bir laf vardır ya, "gelen gideni aratır diye" işte Bienvenu tam böyle bir oyuncuydu, hâlâ da öyle gerçi.

Şu güne kadar bekleneni verememesi, Sow transferinin gerçekleşmesine neden oldu. Ama şu güne kadar bekleneni verememiş olmasına rağmen ben Bienvenu'nün kötü bir oyuncu olduğunu düşünmüyorum asla. Tamam, gol kaçırıyor, saç baş yolduruyor bizlere ama takımdan gönderilmesi şu ortamda yanlış olur. Benim şahsi fikrim, bonservisiyle gönderilmesinden ziyade, en azından kiralık yollanması. Yaşı daha çok genç çünkü, biraz sabır etmek gerek özetle.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla 2 husus var benim için Bienvenu konusunda asla kabul edemeyeceğim.

Birincisi gücü...Dikkat etmişsinizdir, sürekli yere düşüyor. Muhtemelen sadece gücü değil dengesi de pek iyi değil.

İkincisi oyun zekası.. Bunun ne kadar hayati bir konu olduğunu şu son sene görüyoruz. Stoch, Alex , Arda gibi adamlaırn nasıl fark yaratabildiklerini bizim ligde.

Pas tekniği, gol sezgisi falan da iyi sayılmaz çok ama bunlar o kadar elzem diil bence. Bu 2 konu çok kötü olduğu için takımı ileriye taşıyamıyoruz. Buna bir de ortasahanın inanılmaz uyuşuk oluşu eklenince Ibb macındaki rezillik ortaya çıkıyor.

Sow umarım bu 2 eksiği kapatacak.

Fakat ben de sizin gibi Bienvenu'nun takımda kalması taraftarıyım. Çift forvet oynarsak daha da başarılı olacağını sanıyorum. İyi bir yedek olur bizim için. Özellikle Semih'imiz formsuz ve Dia'da forvet olarak düşünülmediğini hesaba katarsak...

Semih Tali dedi ki...

Oyun zekasını düzeltmek elbette çok zor ama bu denge ve güç eksiğini çalışarak düzeltebilir. Ama her ne olursa olsun şu aşamada Bienvenu asla birinci forveti olamaz takımın, çok net.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...