9 Şubat 2012

Kitaplar Kitaplar

Futbolla ilgili kitaplar sürekli benim ilgimi çekmiştir, yani bir tek bu tür kitapları zevkle okuyabiliyorum. Dün evde otururken aklıma geldi böyle bir liste yapmak. Aslına bakarsanız birkaç tane daha kitap vardı ama yaptığım listeyi kaybedince, sadece bunlar kaldı aklımda ve ben de buraya yazayım dedim. D&R'da filan bulabilirsem alacağım bu kitapları. Aslında internetten çok rahat bir şekilde alabilirim ama internetten almaya pek sıcak bakmıyorum nedense. Neyse, iyi okumalar efendim.
  • Gölgede ve Güneşte Futbol - Eduardo Galeano
  • Futbol Asla Sadece Futbol Değildir - Simon Kuper
  • El Diego - Diego Maradona
  • Takımdan Ayrı Düz Koşu -Tanıl Bora
  • Futbol Nedir Ki - Barış Tut
  • Ajax, Barcelona, Cruijff - Frits Barend

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...