19 Temmuz 2011

Fenerbahçe 2011/2012 Sezonu Formaları

Formaların tanıtımı geçtiğimiz günlerde yapılmıştı ancak kafamda planladığım yazıyı yazma fırsatını şimdi bulabildim. Zaten formaların tanıtımı birkaç gün önce yapılmıştı fakat daha bugün itibariyle satışa sunuldu. Sezon öncesinde formalar tanıtılmadan önce insan ister istemez bir heyecana kapılıyor. Yani en azından ben de öyle oluyor, bilmiyorum. Bu sene de aynı heyecanla formaların satışa çıkmasını bekledim ama ne yalan söyleyeyim, formalar biraz hayal kırıklığına neden oldu ben de. Tabii böyle dediysem, yanlış olmasın bu durum. Satışa sunulan dört formadan üç tanesini de beğendim fakat ne bileyim, bir eksiklik var sanki formalarda.

Çubuklu forma yine bildiğimiz gibi. Bu forma hakkında öyle uzun uzun yazılacak bir durum yok. Yine de belirtmeden geçmeyelim ama ; bu sezonki çubuklu formada birkaç değişiklik yapılmış. Göze çarpan en belirgin değişiklik ; çubuklar biraz daha kalınlaştırılmış geçen sezonki formaya kıyasla. Kol kısmında geçen sezona oranla değişikliğe gidilmiş yine ve bence bu hâliyle daha bir güzel olmuş bu sezon.

Tek Yıldız forma beni biraz şaşırttı açıkçası. "Ne açıdan şaşırttı?" diye soracak olursanız, böylesine değişik bir formayla karşılaşınca insan doğal olarak biraz çekinerek bakıyor bu formaya. Net bir biçimde Arjantin formasını andırdığını da belirtelim.  Arjantin formasından farkı şu ; amblemlerin bulunduğu kısımlardaki çubuklar biraz daha kalın ve o da ilginç bir görüntü yaratmış formanın üzerinde. Çubuklu'dan sonra almayı düşündüğüm forma bu esasında. Ama öncelik çubuklu da tabii yine de.

Altın Zırh ise tamamen hayal kırıklığı. Benim fikrimce hiç olmamış. 2004-2005 sezonunda buna benzer bir forması vardı Fenerbahçe'nin, sanki ona benzetmeye çalışmışlar ama gerçekten olmamış. Tazının başında zaten "Dört formadan üç tanesini beğendim" dememin sebebi de bundan kaynaklanıyor.

Sarı Kanarya forma için ise, güzel olmuş diyebilirim. 2005-2006 sezonunda Anelka'nın oynadığı sezon tasarlanan formanın neredeyse bir benzeri. Hatta 2008-2009 sezonundaki Neon formaya da biraz benziyor bence. Özetle ; Altın Zırh hariç, diğer tüm formaları beğendim. Çubuklu yine birinci sırada ve bir aksilik olmazsa yarın formamı almaya gideceğim. Ayrıca bu sezon formalarda Adidas'ın yeni teknolojisi olan ClimaCool özelliği de kullanılacakmış. Bu teknolojinin esprisi ise, olası terlemeye karşı o bölgeyi bir nevi havalandırıyormuş.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...