21 Ocak 2012

Fenerbahçe 4-0 Kayserispor | Lefter

 Kadıköy'de bugüne kadar 50'ye yakın veya daha fazla maç izlemişimdir. Bu 50 maçın 48 tanesinde güvenlik konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım. Yani elimi kolumu sallaya sallaya stada girmişimdir hep. Artık ne hikmetse, bu sezon ne olduysa bu güvenlik görevlilerine, ikinci defa stada girişte sorun yaşadım. Bu sezon ilk olarak -hangi maç olduğunu hatırlamıyorum- cüzdanımdaki bozuk paraları kaptırmıştım. Bu maçta da "öğrenci" kontenjanından yırttık çok şükür. Tabii yırttık ama buna rağmen hiç hoş hareketler değil bunlar.

 Maça gelecek olursak, Fenerbahçe iki haftadır çok iyi mücadele ediyor. En azından şu iki maçtır iştahlı bir takım izliyoruz, yaşanan onca gelişmeye rağmen. Bu maça da Manisaspor maçında olduğu gibi başladılar. Yalnız tek fark şuydu, Manisa maçında 90 dakikanın tamamına yayılan iştahlı oyunu Kayserispor karşısında sadece 20 dakika izleybildik.  Bu arada golün gelmesi de önemliydi elbette. Beklenmedik bir pozisyonda attı golü Alex, herkesen için sürpriz oldu desek yeridir.

Alex demişken, bugün Fenerbahçe sahaya kağıt üstünde forvetsiz çıkmıştı. Hâliyle maç öncesinde bunu biraz garipsedim. Sonrasında Alex'in istekli oyununu görünce "iyi ki maça böyle başlamış Aykut Kocaman" dedim kendi kendime, yalan yok. Bu maç bize gösterdi ki, 34 yaşındaki Alex, asıl mevkii forvet olmamasına rağmen Semih ve Bienvenu ikilisinden kat be kat iyiydi.

İkinci yarıda Alex'in penaltısından sonra Kayserispor'un direnci net bir biçimde kırıldı. Sonrasında da rahat bir maç izledik zaten. Bu arada yine Stoch'a değinmezsem çatlarım. Adam oynuyor efendim, durduramıyoruz. Bu akşam klasik gollerinden birini attı yine. Benim deyimimle "Stoch, Stoch golü attı"

Maçtan önce twitter'da gollerden sonra Lefter Küçükandonyadis diye anons yapılacak deniyordu ama buna ben pek fazla ihtimal vermiyordum açıkçası. Maçın en anlamlı, en güzel anı ise bu anonslardı. Bir kez daha ; Rahat uyu Lefter!

Yazıyı güvenlik görevlileriyle açtık, yine onlarla noktalayalım. Maç 4-0 olmadan önce stattan çıkmak için merdivenlere yönelmiştim, kalabalık oluyor diye erken çıkmak istedim hâliyle. Koridorlara ulaştığımda tam stadın kapısından bir adım ya attım ya da atmadım, gol oldu. Golü koridorlardaki televizyonlardan izlemek için arkamı döndüm, oradan güvenlikçi "tekrar giremezsin" dedi. Yanındaki diğer görevli "bırak girsin yahu" dedi ama giremedik ve son golü göremedim hâliyle. Onlara da selamımızı iletelim!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...