2 Mart 2011

Size De Bu Yakışır

Dün blogspot’un Digitürk tarafından kapatılacağı üzerine çeşitli haberler dolanıyordu ortalıkta. Hoş, pek fazla takip edemedim ben bu haberleri belki ama sonuç itibariyle bugünden itibaren Digitürk tarafından blogspot’a erişim resmen engellenmiş durumda. Yani uzun lafın kısası ; artık ne zaman açılır bilinmez ama en azından engel kaldırılana kadar yazı yazamayacağız blogger üzerinden. O yüzden geçici olarak buraya taşıdım ben yazılarımı.

İşin esas noktasına gelmek gerekirse de, Digitürk’ün blogspot’u esas kapattırma nedeni blogspot üzerinden yapılan yasa dışı maç yayınlarıymış. Çok afedersiniz ama ben bunun kadar saçma bir karar görmedim, duymadım daha önce. İnsanların özgürce, diledikleri gibi kendini ifade ettikleri, hatta kiminin para kazandığı bir mecrayı kapatmak ahmaklıktır tek kelimeyle. Hayır, işin ilginç yanı şu. Bu engelleme kararını alan zihniyet(ler) bugünden itibaren internet üzerinden yasa dışı maç izleme hadisesinin önüne geçeceklerini mi sanıyorlar acaba? Bence hayır. Aksine bu durum daha fazla artacaktır. En azından ben bu akşam şartlar elverirse şayet, bu akşamki Premier Lig maçını internetten izleyeceğim.

Velhasıl, çok öncesinde youtube, birkaç ay önce fizy ve şimdi de blogspot kapatıldı. Bakalım ilerleyen zamanlarda daha hangi sitelere erişim engellencek bu ülkede gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum. Yakında hepten internet’e erişim hakkımız elimizden alınırsa, şaşırmayın sakın.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...