27 Şubat 2011

Fenerbahçe 2-0 Kasımpaşa

Maçı değerlendirmeye başlamadan önce açık söyleyeyim ; son zamanlarda özellikle Kadıköy'de izlediğim en sıkıcı maçlardan birisiydi Kasımpaşa maçı. Yılmaz Vural takımın başından ayrıldıktan sonra takımın başına getirilen Fuat Çapa ile birlikte takımda ciddi bir değişim olduğu ortada. Özellikle bu maçta neredeyse maçın başından sonuna kadar savunmaya çakılı kalan bir anlayış içerisindeydiler. Hâl böyle olunca Fenerbahçe maçın bazı bölümlerinde ara ara zorlandı açık bir şekilde.

Fenerbahçe'nin -son haftalarda olduğu gibi- maça baskılı başlaması ve golün ilk yarım saat içerisinde gelmesinden sonra yazının en başında bahsettiğim sıkıcı durumun yaşandığı dakikalara tanık olmuştuk. Gerek Kasımpaşa için, gerekse de Fenerbahçe açısından bana göre kilit noktalarından birisi Varela'nın kaçırdığı penaltı pozisyonuydu. Şayet o penaltıyı Volkan kurtarmasaydı Fenerbahçe açısından özellikle ligin ilk yarısında en çok yakındığımız olaylardan biri olan skoru koruyamama psikolojisi yeniden ortaya çıkacak belki ama Volkan buna maal vermedi neyse ki.

Laf Volkan'a gelmişken, iki çift bir şey söylemek istiyorum. Son haftalarda takım içinde Dia ile beraber en çok yükseliş içerisinde olan oyunculardan birisi ve bu maçta da Kasımpaşa'nın etkili olduğu anlarda önemli kurtarışlar yaptı gerçekten.

Dia'nın golünden sonra 2-0'nda getirdiği rahatlamayla maç artık bitmişti yani gerçek anlamda. Özellikle 65. dakikadan itibaren maçı takip etmemeye başladım ve tamamen tribünlere odaklanmıştım. Tribün performansı olarak ise ; hayatımda ilk defa bir maçı Maraton Üst tribününde izledim ve hakikatten yapılan tezahüratlar çok şahaneydi. Bağırmayı pek sevmeyen, hatta oturarak maç izleyesen birisi olmama rağmen itiraf ediyorum, bu maçta bende bağırdım. :)

Sonuç olarak Fenerbahçe'nin galibiyet serisi devam ediyor ve takım yine şampiyonluk havasına girmeye başladı artık. Son olarak ise, Selçuk'un maçın son dakikalarına doğru sakatlanması ve yanılmıyorsam iki hafta gibi bir süre sahalardan uzak kalacak olması biraz can sıktı belki ama onun da yeri dolacaktır elbet bu süreç içerisinde.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...