18 Şubat 2012

Şükrü Saracoğlu Stadı'nın Koltukları

Dergiye yazı yazacağım telaşıyla burayı birkaç gündür ihmal ettim, anca şimdi yazma fırsatım oldu işte. Esasında şu meseleyi ben uzun zamandır kafaya takıyordum, bu kafaya taktığım şeyleri yazıya dökmek istedim. Malum, Şükrü Saracoğlu Stadı'nı şu hale getirebilmek için Fenerbahçe yönetimi çok büyük çabalar harcadı, harcadığı bu çabanın karşılığını fazlasıyla aldı hatta. Stadın üstü tamamen kapatıldı, Maraton ve Fenerium alt tribünlerdeki koltuklar değişti ve bunların dışında bugüne kadar birçok şey yapıldı bu stada. Isıtıcı bile takıldı, onu da söyleyelim yeri gelmişken.

Ama yapılan bu kadar şeye rağmen benim bu stada kesinlikle yapılmasını istediğim bir şey var ; o da tüm koltukların değiştirilmesi. Tüm koltuklar derken, kale arkası ve üst tribünlerdeki koltukları kastediyorum. Bütün koltukların Maraton ve Fenerium alt tribünlerdeki gibi olması gerek. Hem konfor açısından, hem görüntü açısından böyle bir şeyin yapılması gerekiyor bence. Emirates, Old Trafford veya ne bileyim, en yakın örnek olarak Türk Telekom Arena'daki gibi olabilir yani tüm koltuklar. Ha böyle bir şey yapılırsa eğer, stadın kapasitesinde belli bir düşüş olacaktır ama bu işin sonunda daha modern bir görünüme sahip olacaktır Şükrü Saracoğlu. Bu konudan az evvel twitter'da Ömer Temelli'ye de söz ettim, sırf kale arkası tribünleri için ama kendisinden "Olmaz, kırılır" cevabı aldım.

1 yorum:

Harun dedi ki...

biraz alakasız gibi olacak ama aşağıdaki konu hakkındada görüşlerinizi alabilir miyim (:

http://1907dogduaskimiz.blogspot.com/2011/06/bos-koltuklara-yetimleri-oturtalm.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...