1 Şubat 2012

Blogtivi Programındaydım

Günler öncesinden duyurmuştum buradan programa katılacağımı.Havanın kötü olmasından dolayı kafamda soru işaretleri vardı gidip gidemeyeceğim konusunda ama gayet rahat bir şekilde ulaştım kanala. Daha önceden canlı yayın tecrübem vardı ancak her ne olursa olsun insanın içinde bir heyecan oluyordu ister istemez. Kanala ulaştığımda programın bir saat geri alındığını öğrendik. Bu benim açımdan biraz kötü oldu açıkçası. Zaten belli bir stres yaşıyordum, üzerine bir saat geri alınınca, program için heyecan katsayım baya artmıştı.

Kanala gelmeden önce Murat Türker beni aradı ve programa ulaşamayacağını söyledi kardan dolayı. Yusuf Kenan Çalık ile birlikte olacaktık yani. Oraya vardığımda gayet sıcak bir ortamda karşılandık. Yusuf Kenan Çalık ve Şeyda Baykal ile sohbet etme şansım oldu program öncesinde. Velhasıl yayın vakti geldi ve program başladı. Öncesinde heyecan vardı ama program başlayınca heyecan filan kalmamıştı üzerimde. Kaldı ki Yusuf Kenan Çalık ve Şeyda Baykal tıkandığım noktalarda baya yardımcı oldular, sağolsunlar.

Daha önce, yani bundan iki sene evvel Yenilsen De Yensen De'ye katıldığımda hakikatten tutuk kalmıştım o programda. Sebebi ise, programın çok fazla konukla yapılmasıydı. Ama Blogtivi böyle bir program değil, tek başınızasınız ve kendinizi daha rahat ifade etme şansı buluyorsunuz. Blogdan, kadınlar futbolundan, Fenerbahçe'den, ve Fenerbahçe Ülker hakkında sohbet ettik program boyunca. Programın 45 dakika olması beni üzdü açıkçası. Zira çok keyifli geçmişti o 45 dakika. Hani "daha uzun olsaydı keşke" dedim programdan sonra. Özetle iki değerli insanla tanıştım ve bundan gayet keyif aldığımı söyleyebilirim. Onlar ne düşünmüştür bilemem tabii. :) Ayrıca beni programa davet eden Murat Türker'le de tanışma fırsatım olmadı ya, o yüzden biraz üzüldüm doğrusu. Neyse, kısmet değilmiş diyelim en iyisi.

Not : Programla ilgili caps alabilirsem buraya ekleyeceğim

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...